Mycket som händer

Ja tack Lise för gästbloggningen, fick mig ett roligt skratt där på natten när jag kom hem från krogen. Satt med hampisen i handen i ett kolsvart vardagsrum o läste. Haha!

helgen var sjukt kul! :D Fredagen tog nog priset. Middag med gänget och Karatefylla för oss alla! lördagen kickades igång med en stadsrunda direkt man slog upp ögonen ungefär, och sen körde vi igång igen på eftermiddagen. Jag har inte blivit det minsta bakis på hela helgen heller, så i söndags bjöd finaste Madelene med oss på Brunch på ferrum. Det var riktigt nice faktiskt. Satt där i mer än två timmar tills det var dags för städerskorna att städa :b Avslutade helgen med filmkväll hos Carro också, det var mysigt.

TACK för en grym helg fina kompisar!







Kommentarer
Postat av: caroline

hahah, sån sjukt kul helg vi hade mina vänner!!! :D

2011-10-06 @ 21:11:57
URL: http://celandine.blogg.se/
Postat av: c

det var grymt !! <3

2011-10-08 @ 10:37:14
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0