Hemmadag

Efter jobbet idag var jag till "Astis" på massage, fy-faaaan vad skönt det var. Tror jag somnade en skvätt. Dock vaknade jag av att hon tröck på en stor jäkla knut som var på överarmen, det var mindre skönt men kändes ändå bra efteråt. Har sedan varit hemma hela dagen, städat och städat + tvättat och tvättat. Ni vet, sånt där svinskoj. Men nån måste göra det och Hannes är inte så pigg på detdär tyvärr. Svärmor har också varit förbi och fikat och surrat nyss, det blev Te och morotskaka till kvällsfika för våran del :)

Och nu!
Nu ska jag duscha och tvätta barret med Nya schampot (Joico). Var som ett barn på julafton när mitt paket med produkter anlänt idag.

Ha en fin kväll
/Snygg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0