Ingen rubrik

Hallådär!

Nu är det dags för lite uppdatering känner jag. Har varken haft tid eller ork till att skriva något. Varit sjukis i veckan osv. Mkt som hänt och så. Men nu är jag back on track!

Ihelg är det karlafritt för min del, Hannes är i Karesuando med sin far och bror. Därför tog jag en liten väska och åkte hem till mamma och pappa igår för middagsmys, filmkväll med massa gott som hallonpaj, grönsaker +dipp, och lite chips på det, och någon enstaka glassbåt också ;) Somnade faktiskt här till och med så jag blev här lite längre än väntat, men det var det ändå värt. Inte varje dag man har tid att hälsa på sina små päron ens.

Ihelg är det Marknad, var en sväng med madde igår men inte vet jag om det var så mkt att hänga i julgranen direkt. Inte ens sockar blev det iår.

Idag kanske det blir en liten stadsrunda med mamma, och hoppas på en lugn kväll igen. har lite ont i halsen fortfarande så det vore skönt om man kunde låta bli att gå ut. Men ska aldrig säga aldrig, det är bara onödigt ;b

Känner att jag har massor att komma med! men orkar inte skriva ett inlägg på tusen rader för ni orkar ändå inte läsa. Så jag stannar här och uppdaterar kanske fler ggr idag istället, om jag ids. haha!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0