Inget

Okej, nu har jag klurat på en rubrik till detta inlägg i 5 minuter och det blev Inget. bra va? Fantasin flödar...

Har jobbat lite idag, och även imorgon väntas sammalika. Nu väntar jag på att Julia med family ska komma upp till stan så ska vi och grilla hos Daniel. Är sjuuuukt hungrig så det ska bli nice! Vi tänker lyxa till det med efterrätt också. Hoff jag dreglar när jag tänker på maat!!

Vaknade redan 08.10 första gången idag, steg upp kanske kart i nio för jag kunde inte somna om. Har kollat robinson och idol OSTÖRT i morse (Hannes hatar programmen) och käkat karrarester från igår. Och då menar jag Rester. såhär såg det ut i skålen:



Hannes kommentar till detta var "Skulle se om dom var goda" :) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0