Joico?

Godkväll!

Har sovit middag nästan 2h idag så nu sitter jag här framför burken och kollar lite bloggar, tidningar, facebook, hårinspiration osv. Mycket trevligt. Det har varit en återigen lugn helg för min del, och jag älskar det. Grymt skönt att må bra när man vaknar och inte sova till kl 17 hela helgerna :P

Sitter nu och funderar på om jag ska testa Joico´s K-Pak serie nu när mitt hår inte mår så tipptopp efter alla färgningar. Läst att den faktiskt ska vara bra så jag får väl lita på det eftersom det inte är ett märke vi anväder på salongen, det får bli en liten chansning men det är bra att variera emellanåt med märkena. Ska även ladda upp med lite hår-solskydds produkter eftersom resan också närmar sig :D


Har ni provat Joico? :)
Fick en provflaska till jobbet för ett tag sedan, och schampot luktar iaf asgott! stort Plus till det iaf ;P

Kommentarer
Postat av: Gisela

Jag vet!! Helt sjukt, fast jag skrev faktiskt fel det är sju veckor kvar hehe. Men ändå!:D

2011-09-18 @ 00:10:23
URL: http://giselaopitz.blogg.se/
Postat av: anna L

Deras hårinpackning är bra, ungefär dom loreals repair :)

2011-09-18 @ 00:52:18
Postat av: Therése

okej Tack för svaret Anna L :)

2011-09-18 @ 10:43:50
URL: http://thereselidstrom.blogg.se/
Postat av: Sofia

Min favoritserie! Hoppas att du också gillade K-PAK:)

2011-10-04 @ 09:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0