Känner lugnet

Just hemkommen efter att ha varit på Kafe Rost och ätit frukost/lunch med goaste Madelene. Strosade runt på stan en stund också, jag köpte ett halsband, ett linne, läppglans och sprit. haha! Ikväll ska det dansas med damerna, vi blir ett jäkla gäng ikväll så det kommer bli awesome :D

Jag har massor att skriva, men vet inte vart jag ska börja. Jag har iaf köpt mig en ny dator, bara så ni vet. heheh.
Och fixat nya naglar har jag också gjort, nu blev det svarta tippar med grönt glitter - Gilla gilla gilla!




Kommentarer
Postat av: caroline

Då kanske vi kan ta en jävel nästa helg då ;D hade ni kul igår? :D

2011-09-11 @ 14:59:17
URL: http://celandine.blogg.se/
Postat av: Julia

kompis, nu har du känt lugnet i flera dagar, TRE STYCKNA(!) så kanske en liten uppdatering så att jag har nåt att göra när jag tar lite datortid :) Tack på förhand!

2011-09-13 @ 12:05:04
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0