Mitt nya liv

Igår var jag ute och sprang med Hannes, och det gör jag inte så gärna om.

"Ska du gå redan"
"Men nog orkar du lite till"
"kom igen"

.............
JAG ORKAR INTEEE! (Och jag tränar inte 6 dagar i veckan som han) Haha fyfan vad lat jag blivit det är helt sjukt. Smakade blod i käften efertr några meter typ :b Kanske ändå håller mig till att promenera, iaf nu i början av mitt nya liv. Känns bättre än ingenting iaf.

Har slutat äta godis också, av någon dum anledning, det är ju det bästa som finns men okej. Ska ge det ett försök.


Kommentarer
Postat av: caroline

haha :P Nä, jag jobbar ihelg och jag vet...men jag ska fan hålla mig inne denna helg ;) Fan när ska vi styra då?? Nästa helg är jag iaf ledig...men säkert ingen annan.

2011-09-09 @ 12:37:18
URL: http://celandine.blogg.se/
Postat av: Jullan

Vi kan ju styra promenaddate i veckan?! :)

2011-09-10 @ 14:10:02
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0