Om 6 veckor...

Sitter  vi på planet och drömmer oss bort. Som vi längtar!

Under de första dagarna ska jag tatuera mig. Mina två nuvarande är också gjorda i Thailand så kommer hålla fast vid det och göra två till där borta. kanske till och med tre, om jag inte hinner göra en här hemma innan vi åker. Två av dom kommer bli text tattos, Det gillar jag. Småa söta grejer. Men jag tänker inte avslöja vad det ska stå eller vars dom ska sitta, det får ni se om en sisådär 10 veckor. haha :D

Dessa är på plats sen 3 år tillbaka:



Kommentarer
Postat av: Ida

Så himla nice med tatueringar! Har en själv men vill garanterat ha fler!

2011-11-03 @ 12:36:02
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0