Powerwalk

Sådärja, dagen började med frukost hos mor och far och sedan tog vi oss ut på en powerwalk jag och mami. Vi gick till Karhuniemi vars svärmor bor men hon var inte hemma så vi knatade tillbaka direkt. Blev väl en 4km på 40 minuter :)

Riktigt nice höstväder idag, 18 grader och sol, UTAN blåst :D var helt svettig när jag kom hem, hade jacka, vantar och hela kittet eftersom vädret brukar se fint ut men när man kommer ut är det svinkallt.

Nu väntas ett stort diskberg och sedan duschen.



Kommentarer
Postat av: Gisela

Ja det tycker jag att vi ska! Så vi får planera lite:) Kanske i slutet av veckan?

2011-09-19 @ 09:21:30
URL: http://giselaopitz.blogg.se/
Postat av: caroline

vad du har varit DUKTIG! :) Själv vet jag inte riktigt vad jag varit ihelg ;) haha, men en grym helg var det allt!!

2011-09-19 @ 14:18:31
URL: http://celandine.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-09-22 @ 07:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0