welcome to this world

Idag har det varit en rätt så vanlig dag. Jobbat och sen varit på ett 2h långt möte, det var inte så vanligt av mig att vara på möten men det var faktiskt rätt okej. Gott fika bjöds det på iaf :) Är slut som en filbunke nu, blir tidig kväll hoppas jag, bara inte wordfeud håller mig vaken till kl 02.00 som igår. Det var ingen hit.

Imorgon väntas jobb hela dagen igen, och sen är det fredag (som alltid) och då har jag och kollegan "Egen hårvård" YEEEE :D måste komma på något att göra med mitt barr. Klippa? färga? båda? Lugg? spara långt? klippa kort? Vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: caroline

haha, frillan!! helgen börjar närma sig nu ;) på lördag blire att styra! :D

2011-09-15 @ 14:13:36
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0