Senaste nytt från terror

Öjlöj kort arbetsvecka, imorgon jobbar jag till cirkus 14.00 sedan tar jag påskledigt :))) har även bokat massage imorgon kl 15 så dagen kan ju inte sluta bättre än så. men den stora frågan är vad man gör i påsk? gränsen? stugan? parakka? vad har dom lovat för väder? jag vet ingenting! är lite sugen på att testa åka bräda igen, det var nog 8-9 år sen sist.

Det är nu 7 veckor (6 på lördag) kvar tills vi åker till solen. kollar igenom lite gamla bilder och längtar ihjäl mig efter värme, den kan man inte få för mycket av.

Förresten så klarade jag slutprovet på sminkningarna förra helgen så nu är jag diplomerad makeup artist :)

Glad påsk allesammans.




Kommentarer
Postat av: Madde

Du är så duktig älskade vän;) Saknaden är fruktansvärd!!

Love you Babe<3

2012-04-03 @ 19:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0