Västerås

Sådärja nu har jag bokat biljetter till Kicko och Våsan om cirkus 3v :D Var på tok för länge sedan som vanligt så det kommer bli awesome. Saknar dig!
 
Jag är less på mycket, är en sån sugig period nu så jag vet inte vad jag ska göra. Igårkväll ville jag flytta (inte idag) bara för att göra nåt annat. Typ över en helg eller nåt :b Vettefan hur hösten ska gå när jag känner mig jävla kräkless på allting redan nu. Det är kallt ute, hösten är på gång, dålig skit sommar har det varit och blääää....
Jag vet att det blir vad man gör det till, men nu vill jag bara sova. Och jag vill att Hannes ska komma hem från Stockholm helst idag så jag har någon nära mig. Hatar att vara ensam hemma, finns inget tråkigare.
 
Ett gnälligare inlägg senare, ska jag nu åka till jobbet :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0