Mitt i natten

Hej på er!
 
Här sitter jag och nattugglar. Har inte sovit en blund! Har heller inte försökt utan tvingar mig att vara vaken eftersom vi ÅKER PÅ SEMESTER OM EN TIMME OCH TIO MINUTER!!! WAaaah som vi längtat efter denna dag. Både på gott och ont, grinade ihjäl mig av att lämna hund och hjärtat ;/
Kanske är fjantig men fyfan vad det suger att säga ordet hejdå.
känns som att man aldrig kommer ses igen i hela livet. haha 
 
Äntligen är det dags iallafall, jag hoppas jag kan sova på planet nu när jag varit vaken sedan 7.30 imorse :O Annars är det ju nåt fel kan jag tycka.
 
Vi ska iaf ha det så bra vi kan, och fira en så grön jul vi bara kan. Häng med på instagram (terranlidstrom) och på fejjan vetja så får ni som vill ta del av lite sommar ;)
 
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!!
 
hahah thailand here we comeeee......... ;D
l
l
l
V
 

Kommentarer
Postat av: Jullan

Vilka jäkla blondisar på bilden! :) ni kommer ha det så gott där borta så oj oj :)

2012-12-20 @ 07:51:45
URL: http://Http://martajuliavictoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0