Dålig update

Haha sötmadde, ja jag är kanske inte den bästa på att uppdatera! ;P ska skärpa mig! Jag saknar iallafall dig med. Ska försöka få in en stockholmsresa någon helg här i februari kanske, är sviiiin sugen på de :) Hoppas du har tid för mig nångång. hihi

Ikväll väntas middag på thai med brydarna, det ska  bli mysigt. Har bara ätit sallad till lunch och nu tänker jag hålla mig till ikväll. Det får bära eller brista, är svin hungrig redan nu men nix!

Imorgon får jag äntligen gå på mitt första Crossfit pass! Har dock haft svin ont i halsen igår och idag så hoppas det hinner lugna ner sig till imrogon så jag inte blir sjuk det första jag gör efter träningen. Ska iallafall bli sjukt skoj :D är tok peppad. (Ja faktiskt) hör o häpna.


Till vänster: Bruno
Till höger: Albino


Kommentarer
Postat av: Madde

hahaha naaaaw sötaste vän<3

Som jag sagt tidigare så är du välkommen ner alla dar i veckan!

Men kom gärna en vecka jag inte jobbar;)

PUSS

2012-02-09 @ 18:25:09
Postat av: Jullan

I know for à fact att du inte höll dig till thaien!! ;) jag vill också va med dig nån dag. Så där på riktigt.

2012-02-09 @ 18:26:16
URL: http://Http://martajuliavictoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0