Hej

Haha alltså vad tusan hände med förra inlägget? Skrev från mobilen och såg sen att det ser ut som hej kom och hjälp mig? Aja skit i det, vet inte ens hur man tar bort det så det får väl vara där och se snyggt ut.

Idag kom vårat kök!! :D wiee som jag har längtat. Men Hannes jobbar natt denna vecka så lär väl inte börja skruvas fören nästa vecka då han är ledig. Han tyckte inte jag skulle börja själv (ville så gärna idag men han orkade inte) jag förstår inte varför jag inte skulle kunna det? höhööh..
Har iaf fotat före bild, "under reparation" och sen får ni se en efterbild när det är klart också :) om ni vill se dvs!?

Nu ska jag mysa med gubi framför tvn innan han ska och jobba. Tack och hej!




Kommentarer
Postat av: Madde

Alltså typ fel av dig å uppdatera lite mera;)

Miss you som satan i helvete!! <3

PUSS

2012-02-09 @ 16:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0