Marknad

När man vaknar kl 05.20 en lördagsmorgon hinner man med en del. Både jag mamma och alla djur (hund och 2 katter) var vakna så tidigt. Hannes kom hem från jobbet 06.30 och alla andra var i full gång här hemma. haha lilla chocken han fick kan jag ju säga.

Och välkommen träningsvärk!! Visst vet jag att när man inte tränat på ett tag (läs flera år) så är det självklart att man får träningsvärk men att vakna kl 05 med värk i armarna kändes ju sådär. Nu när dagen snart har gått kan jag ju meddela att jag inte ens kan sträcka ut armarna ordentligt, har sjukt ont i armvecken!? jäkla pullups vi gjorde. måste vara dom...

Hunnit jobba idag, fikat med mamma och petra på rost. sprungit på stan och även marknaden en sväng. Köpte mig ett pannband och munkar till Hannes.

Nu dags för middag! tjohej
(Petra med sina älskade varma chips som man tydligen får ont i munnen av.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0