Onsdagens fundering

handlar om hår. kul va?

På fredag har jag och Lise "Egen hårvård", projekt 1 är att f Lise blond. Önska oss lyka till, det lär behövas. HEHE!
Själv har jag itne den blekaste vad jag vill göra!? har tagit bort lösbarret (igen) och det är faktiskt rätt skönt utan. Mitt egna hår har dessutom blivit ganska långt (inte överdrivet men enligt mig så) men känns ju så rackarns tunt... Kanske för att man är van med massa extra kilo på skallen jag vet inte? Har inte färgat håret sen oktober heller, tänkte ju hålla mig så länge jag bara orkar men insåg idag att det ser jävligt äckligt ut just nu, ni vet en utväxt på 3-4 cm och resten halv guldigt/livlösta längder? Hm den tåls att fundera på. Blond? jätteblond? mörkare blond? det är frågan.

Kommentarer
Postat av: Jullis

Inte fö att vara en sån som absolut inte är till nån hjälp nu men du passar ju i alla färger du haft i håret så vad du nu bestämmer dig för blir nog alldeles kanoners :)

2012-02-16 @ 06:30:31
URL: http://Http://martajuliavictoria.blogg.se
Postat av: liseeee

kom igen nu, fega inte ur. ge mig fria händer.....:D

2012-02-16 @ 07:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0