Tjohej

Herregud det ör fredag igen! imorgon kommer saknade mamma hem från över 5 veckors semester :D som jag har längtat. Ska därför städa hela placet idag/ikväll, har även tvättstuga så det blir en hejdundrande kul fredag. Hannes smet iväg till gymmet för att slippa hjälpa till tror jag. Men ska spara en hel våning åt honom bara därför. haha :D
så lätt kommer man inte undan.

Vårat kök är försenat btw, skulle komma denna vecka men det blir nästa istället :( Så vi bor kvar här hos mina päron i väntan på att allt blir klart uppe i lägenheten.

Nu ska jag dra fram städ-terran och göra ett ryck, har väntat i 3h på att orka börja så det är nog dags innan det är natt....

Pusshej
/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0