Huvudvärk

Dag 3 av new life snart avklarat. och huvudvärken är värre än någonsin. det är inte nådigt alltså. tänk vilket sockerberoende man har/haft, men har hört att det är dag 3 som är värst och att det avtar till imorgon.

Idag har jag bara jobbat till kl 14. Skönt att sluta tidigt för en gångsskull. Mötte upp goa Madelene och Caroline på Kafé Rost och satt och babblade en massa. Man har så fullt upp om dagarna så man hinner aldrig ses ordentligt. Ändring på det hoppas jag, vi måste ses oftare! :)

Vi bestämde även att vi ska gå på bio imorgon, vilket man inte heller är på alltför ofta här i stan. The lucky one (tror jag?) den heter, hoppas den är bra.

Har hunnit vara på 2 promenader (längre prommisar alltså) med Wella också. Och nu ska jag göra mina situps och utfall innan det är dags för soffhäng och invänta gubi som jobbar seent.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0