Updatetime


Nu har det hunnit hända en del sedan jag skrev här sist. Hann bara komma hem efter Turkan och packa om väskan inför en ny ledighet, Brännbollsyran i Umeå väntade nämligen på oss.

Turkiet var iallafall awesome! Sol, bad, god mat, shopping och lite festligheter spenderade vi tiden med. Har en hög med bilder som väntar så jag tänkte att jag laddar upp en del imorgon.

Umeå levererade också en kanonhelg. 24 grader, sol och shortsväder :) Bollkontroll IF tog hem  hela 1/3 matcher (vi gillade mer dryckerna än spelandet tror jag) men satan i gatan vad roligt det var. har inte spelat sedan skoltiden så det var dags! Även här finns det bilder i mängder så imorgon blir detta en bildblogg för en stund :b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0