Lördagsshopping

 
 
 
Fortfarande hängig, men har iaf fått något gjort i hemmet idag, har nämligen orkat storstäda (!) 
Sedan bjöds det på mat i Kurra så det blev ett mycket bra avslut på dagen så att säga. Tack för de Julia :D
Nu ligger jag i soffan med vovvi och har tänt mina första ljus för den här hösten. Hankan är på galej ikväll så det blir nog en tidig kväll för min del. Lite nätshopping och så så överlever man en kväll alone ;b
 
Denna top/bh vad man nu ska kalla det klickade jag iaf just hem. Har kollat på den länge men leveransen är 3-5 veckor så har inte orkat beställa. Kom dock på att det inte hjälper att titta på den till och från utan är nog lika att beställa så den kommer en vacker dag, istället för att hoppas den kommer i brevlådan av sig själv dvs :b Den som väntar på nåt gott.. tror iaf den blir snygg med en transparant skjorta eller nåt på :)
 
Godnatt på er.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: marua

Vara kommer den snygga saken ifrån?

2012-09-02 @ 07:56:37
Postat av: Frida

Åh! Den var skitläcker!

2012-09-02 @ 10:19:16
Postat av: Jullan

Svinspacead :)

2012-09-02 @ 20:56:19
URL: http://Http://martajuliavictoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0