Söndagsmys

 
Nu när mommo är i stan passade vi på att ha lite "examensfika" för att jag fixade gesällen för en månad sedan.
Nära och kära släkten kom förbi och hade med sig blommor och presenter, Ni är för goa, Tack för allt! <3
 
Av Frida med familj fick jag en ring som jag säkert önskat mig i både julklapp och födelsedagspresent i 2års tid om inte mer, är impad att du ens kom ihåg den, ÄLSKADe du ;)
 
Nu är jag precis hemkommen och har störtat ner i soffan så nu ska jag tända ljus och kolla Knight and day.
 
Puss.
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Klart jag gör. Allt för dig älskade du ;)

2012-09-30 @ 22:35:47
Postat av: Madde

Du är så duktig gumman;)
Min fina fina frisör;) pusssss

2012-10-01 @ 03:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0