Kaos!

Haha vilken händelserik dag det var igår. kan bara skratta åt allt såhär i efterhand.

Direkt efter jobbet var det paltmiddag som stod på schemat, med paltkoma åkte vi direkt efter maten med kartonger till lägenheten. Väl framme där gick vi upp och skulle ta av oss ytterkläder och lämna hunden inne så vi kunde bära upp allt i lugn och ro, MEN vad hände? Jo vi gjorde som vi sagt och påväg ut och ta första kartongen säger dörren SMACK... Och den gick i lås.. Där står jag och Mommo, utan ytterkläder, utan nycklar att ta oss in, båda våra telefoner låstes in och även stackars Wella blev inlåst. Till och med bilnyckeln hamnade på fel sida. Jag skrattade och Mommo höll på att börja grina. Fanns bara en lösning, knacka på hos grannen och fråga om jag fick låna telefon och ringa FAB, men snäll som han var körde han dit mig istället och en snubbe åkte efter oss och kom och öppnade åt mig. Dessutom är grannen bara hemma en vecka i månaden så var ju jävla tur att han var hemma just idag. Haha ja herregud vilken dag. Låt detta aldrig hända igen. Amen.

Nysoffan fick sin plats Igår. Är riktigt nöjd över den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0