Sista refrängen

Tisdag idag, vilket innebär att vi börjar vår resa hemåt imorgon! Herregud vad tre veckor gått fort, jag fattar inte vart tiden tar vägen. På torsdag kl 10.00 svensk tid är vi hemma :) jag längtar efter min älsklingsskrutt till hund så mkt så jag kommer väl grina när jag träffar henne, hihi.

Igår var vi på ett vattenland, man blev som 10 igen! Så jäkla skoj :D på kvällen var jag och tatuerade mig, fixade till fossingen som jag gjorde förra året plus en till nying.

Mina två sista dagar här lär bli svettiga när jag inte får bada. Men det är bara njuta för snart är det färdigt med sol och värme på ett tag. Lär väl börja planera nästa resa ganska snart så fort verkligheten kommer ikapp där hemma :b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0